Wij zoeken voortdurend

Verfijn zoekopdracht

Organisatie

Regio

Diploma

Contractvorm

Vacature

projectmanager weginfrastructuur

Solliciteer
  • afdeling: Wegen en Verkeer Antwerpen
  • organisatie: Agentschap Wegen en Verkeer
  • regio: Antwerpen - standplaats: Antwerpen
  • referentie: AWV00676


Onze organisatie

Het Agentschap Wegen en Verkeer beheert ongeveer 7000km gewest- en autosnelwegen en ruim 7700 km fietspaden.

De afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen is verantwoordelijk voor het aanleggen, onderhouden en beheren van de gewestwegen en autosnelwegen in de provincie Antwerpen en de wegtunnels in heel Vlaanderen.

Jouw takenpakket

Als projectmanager sta je in voor het begeleiden, uitwerken, nakijken en opstarten van projectontwerpen (al dan niet in samenwerking met studiebureaus) en de verschillende onderdelen (deelprojecten) ervan. Verder sta je ook in voor het opvolgen en afwerken, zowel technisch als financieel, van de uitvoering van het project. Het is de bedoeling een veilig, kwalitatief ontwerp en uitvoering te realiseren, binnen het vooropgestelde budget (o.a. hoeveelheden, te gebruiken materialen, manier van uitvoering, fasering, …) en met oog voor nodige communicatie.

Je werkt voor nauw samen met de regiomanager die verantwoordelijk is voor het voor- en natraject van de projecten (opmaak probleemanalyse, variantenonderzoek en projectdefinitie).

Jouw profiel

Je beschikt over een masterdiploma in de ingenieurswetenschappen (burgerlijk ingenieur) en hebt, bij voorkeur, minstens 2 jaar ervaring met bouwkundige projecten.

Verder heb je, bij voorkeur,  kennis van de technische voorschriften en regelgeving, gangbaar voor de wegenbouw in het Vlaamse Gewest (Standaardbestek 250, wetgeving op overheidsopdrachten, vergunningen, …).

Ons aanbod

Bij het Agentschap Wegen en Verkeer werk je mee aan de mobiliteit en verkeersveiligheid in Vlaanderen. Je maakt deel uit van een organisatie die resultaatsgerichtheid weet te combineren met een menselijke werkomgeving.

Naast het meewerken aan tal van boeiende projecten krijg je een mooi en competitief loon aangevuld met o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, gratis woon-werkverkeer met openbaar vervoer, 35 vrij te kiezen vakantiedagen, vrijaf tussen Kerstmis en Nieuwjaar, glijdende werkuren en de mogelijkheid tot telewerk.

Je bruto aanvangssalaris bedraagt minimaal € 3.738,11 (0 jaar ervaring - salarisschaal A121) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden.

Hoe solliciteren

Solliciteren kan tot en met 19 juni 2019 door je CV en motivatiebrief in te sturen via de sollicitatieknop die je kan terugvinden op deze pagina.

 

Meer weten

Meer info over de functie vind je in het uitgebreide selectiereglement als bijlage.

Voor extra informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met

Roel Smits

Directeur Investeringen

Tel: 03 224 68 11

E-mail: Roeland.smits@mow.vlaanderen.be

 

Voor extra informatie over de deelnemingsvoorwaarden en selectieprocedure kun je contact opnemen met

Kirsten Wilberts

Intern consultant HRM – selectiedeskundige, afdeling Organisatie

Tel. : 02 553 72 17

E-mail: Kirsten.wilberts@mow.vlaanderen.be