Verfijn zoekopdracht

Organisatie

Regio

Diploma

Contractvorm

Vacature

dossierbeheerder subsidies

Solliciteer
  • organisatie: Departement Mobiliteit en Openbare Werken
  • regio: Brussel
  • standplaats: Brussel
  • referentie: req4436
  • solliciteren tot en met: 03-10-21


Beschrijving

Kom jij als dossierbeheerder subsidies de afdeling Toegepast Mobiliteitsbeleid versterken? Heb jij een hands-on mentaliteit en kan je goed organiseren? Wil je subsidieaanvragen van A tot Z verwerken? Dan maken we graag kennis met jou!

Als dossierbeheerder subsidies analyseer en verwerk je aanvragen i.v.m. subsidies, om een (voorstel van) beslissing te formuleren.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je ontvangt verschillende types subsidieaanvragen en verstrekt aanvragers daarover de passende informatie;
  • Je controleert de ontvangen subsidieaanvragen op volledigheid en vraagt waar nodig de bijkomende stukken of bijkomende informatie op;
  • Je analyseert, verwerkt en toetst de subsidieaanvragen (al dan niet vanuit een digitale ondersteunende tool) aan de regelgeving;
  • Je formuleert een voorstel van beslissing dat je verder volgens de interne procedures ter goedkeuring voorlegt;
  • Je verzorgt de communicatie en contacten opdat de klant optimaal geïnformeerd wordt over zijn dossier.
  • Je adviseert klanten over de te volgen procedure en bent aanspreekpunt voor de klant tijdens de dossierverwerking. Je licht de beslissing aan de betrokkene toe;
  • Je verzorgt de administratieve nazorg. Je sluit het dossier na afronding correct af, zorgt voor het klassement, en draagt het volledige dossier indien nodig over voor de verdere financiële opvolging;
  • Je deelt je kennis en ervaring met andere dossierbeheerders en beleidsmedewerkers om de procedures inhoudelijk en operationeel te verbeteren.

Wens je meer info over de afdeling, het takenpakket en/of selectieprocedure? Download het selectiereglement onderaan de pagina en bewaar het doorheen de procedure.

Profiel

  • Je hebt een bachelordiploma, bij voorkeur in een administratieve richting.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met beoordeling van dossiers en/of dossierstromen (administratief en /of financieel). Recent afgestudeerden komen ook in aanmerking.

Je technische competenties                                                   

  • Je hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je kan vlot overweg met het MS Office-pakket (Word, Excel, PowerPoint), alsook SharePoint en MS Teams;
  • Je beschikt over organisatorische vaardigheden;
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands;
  • Je kan de reglementaire bepalingen en procedures snel toepassen.

Aanbod

Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie – contract bepaalde duur (1 jaar, eventueel verlenging mogelijk) – ruime opleidings- en ontplooiingskansen – 35 dagen verlof en vrijaf tussen Kerst en nieuwjaar – gratis woon- werkverkeer met het openbaar vervoer – maaltijdcheques – hospitalisatieverzekering - glijdende werkuren - mogelijkheid tot telewerk. Je bruto salaris bedraagt minimaal € 2.419,99 (0 jaar ervaring - salarisschaal B111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden. Meer informatie over deze financiële en sociale voordelen kan je terugvinden via de website www.werkenvoorvlaanderen.be.

Selectieverantwoordelijke
  • naam: Lieselot Rouckhout
  • telefoon: 02 553 72 14
  • e-mail: lieselot.rouckhout@mow.vlaanderen.be