Verfijn zoekopdracht

Organisatie

Regio

Diploma

Contractvorm

Vacature

Administratief dossierbeheerder overheidsopdrachten

  • organisatie: Departement Mobiliteit en Openbare Werken
  • regio: Brussel
  • standplaats: Brussel
  • referentie: req6207
  • solliciteren tot en met: 10-07-22


Beschrijving

Voor de realisatie van haar taken zet het departement Mobiliteit en Openbaren Werken heel wat overheidsopdrachten in de markt. We zoeken op een pool van dossierbeheerders die gedurende een 2-tal maand (te starten in september) inzetbaar zijn om een ondersteunende rol op te nemen in het behandelen van deze overheidsopdrachten. 

Jouw takenpakket

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het analyseren en verwerken van offertes ingediend in het kader van gepubliceerde overheidsopdrachten met als doel omtrent deze dossiers een (voorstel van) beslissing te formuleren.

Dit houdt o.a. in:

  • Je kijkt na of alle documenten en informatie in het dossier aanwezig zijn en of deze voldoen aan de vereisten van het bestek en aan de wetgeving op overheidsopdrachten (bv. uitsluitingsgronden, selectiecriteria,…)
  • Je lijst ontbrekende, onvolledige of onduidelijke informatie op
  • Je onderbouwt waarom de aangeleverde informatie al dan niet voldoet aan de gevraagde voorwaarden
  • Op basis van jouw analyse formuleer je een voorstel over het al dan niet gunnen van de opdracht aan de inschrijver
  • Je werkt nauw samen met jouw collega-dossierbehandelaars en bespreekt eventuele problemen met jouw verantwoordelijke

Het betreft een taak met een grote verantwoordelijkheid, gezien fouten bij de analyse van de offertes tot juridische procedures tegen de gunning van de opdracht kunnen leiden, waardoor het project en de invulling van de taken van het departement  in het gedrang kan komen.

Profiel

  • Je beschikt over een diploma secundair onderwijs
  • Ervaring in dossierbeheer en met de regelgeving op overheidsopdrachten vormt een pluspunt
  • Je kan vlot overweg met MS Office (bv. Word en Excel)
  • Je bent op korte termijn beschikbaar (bij voorkeur starten in september)
  • Je bent administratief sterk en gaat zeer plichtsbewust en met oog voor detail te werk

Aanbod

- Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie
- Een boeiende, tijdelijke functie (duurtijd 2 maand, eventueel verlengbaar ifv de noden binnen de organisatie)
- Je bruto salaris bedraagt minimaal € 2.152,45 (0 jaar ervaring - salarisschaal C111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden.
- Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer

Selectieverantwoordelijke
  • naam: Eline De Smet
  • telefoon: 02 553 85 13
  • e-mail: eline.desmet@mow.vlaanderen.be